Mad Men

Osobe koji su na mrezi plus ili hajatu zaduzeni za reklamne blokove, tajming i uklapanje istih u programsku semu treba istovariti negdje u sred Amazona gdje nece imati pristup ni novinskom papiru kao tariguzu, a rijec -televizija- bice im zabranjena zauvijek. Ukoliko bi im se, pak, rijec televizija omakla, materijalizovala bi se Gorgona i odmah ih pretvorila u kamen. Epizoda serije u trajanju od 30 minuta prekinuta je pet puta sa blokovima od osamnaest reklama od kojih je zadnji blok reklama prekinuo epizodu ravno trideset sekundi prije zavrsetka iste. Znaci, da bi se cula zadnja recenica u epizodi, moralo se odgledati osamnaest reklama. Marketinski genije iza ove ideje mozda smatra da je najsladje na kraju, niko nece promjeniti kanal bez da vidi kraj. Marketinski genije mozda nije svjestan da njihova programska sema prikazuje epizode serije Seks i Grad koje su vec reprizirane nebrojeno puta na drugim kanalima i da vecina gledatelja temeljito poznaje seriju. Da ne govorimo o gigantskoj ruznoci samih reklama koje generalno odvracaju od proizvoda. Dakle, o vi na mrezi plus, hajatu ili sta vec…odvadite malo.

Related Posts

This Post Has 8 Comments

  1. Venera1989, mislila sam na seriju Seks i Grad ali, sigurna sam da je i isti slucaj kada su u pitanju i druge serije
    iskrenovasa, 🙂
    tvojamallena, ne pratim tu seriju ali ne zvuci kao da su joj strucno pristupili
    Ra, upravo 🙂
    tramvajsexualac, hvala 🙂
    ARhimED, s obzirom da se post odnosi na gledanje serije Seks i Grad, prikladan komentar :))

Komentariši