2010

U duhu rejtingomanije i bez stvarne zelje za sazimanjem i sumiranjem iskustava ali, u slavu svoje opsesivno-kompulzivne potrebe za formiranjem listi, nastavljam sa top 10 licnih momenata 2010. godine:

#10 – promijenila posao
#9 – skontala da sam se zajebala
#8 – bijeg iz Egipta (sluzbeno najgori odmor ikada…ozbiljno…sluzbeno…bilo u sluzbenim novinama)
#7 – susrela se sa 1988. godistem, kao legitimnim clanom radne snage
#6 – priznanje samoj sebi da sam kokuz
#5 – promijenila posao
#4 – skontala da sam se zajebala
#3 – Matthew Fox
#2 – 50% 2010. godine provela sam na poslu. Niko mi ni hvala nije rekao.
#1 – uzasnuta i slomljena kvalitetom doceka 2010. godine, momenat kada sam svukla najuze hlace ikada i shvatila da je proslo vrijeme utezanja guzova.

Jedina dobra stvar kod 2010. godine je sto prolazi. Jebala joj 2011. sve po spisku.
Nema vise kukanja, ne daju kreditne kartice trag im se zatro.

7 komentara

Komentariši