13.09.2007.

Pod broj jedan, imati 31 jednu godinu – nakon godine dana imanja 30 godina – nije toliko strasno koliko je uzasno. Medjutim, strah od picenja vremena trajao je oko desetak sati. Trenutno imam precih briga.

Lijepo je to moj brat rekao, prije nekoliko godina – kada je sa trideset i kusur napokon odlucio raditi te ga ja poslije prvog dana na poslu priupitah – kako bi? On ce meni: "pa evo, sest je sati. propade mi cijeli dan".

Budim se u sest ujutro. Dodjem kuci u sedam navecer. Sta sada da radim? Da idem na fitnes? Zasto? Da spavam pet sati nabildana pa da mogu zdravije da radim?

TIME MANAGEMENT. Kazu.

slusanje muzike: 30 minuta (potrebna je potpuna posvecenost)
film: 95 minuta
tjelovjezba: 20 minuta
ucenje Italijanskog: 45 minuta
teza: 60 minuta
odrzavanje doma: 30 minuta

ukupno: 280 minuta

HMMMM. Mozda ovo i upali. Ukoliko ne otpliva mozak sa muzikom, te 30 minuta postane 70. Ukoliko film ne traje 120 minuta, sto je ucestalo. Ukoliko mi ne bude pravo mrsko istezati se po prljavom parketu koji nisam obrisala kako je planirano pod kategorijom odrzavanja doma jer sam slusala muziku 70 minuta te gledala film 120 minuta. Sistem se raspao prije nego se i pokrenuo.
Tradicionalno!

17 komentara

  1. propali, tako to nekako progresivno raste
    sjeverna, nije mi ovo prvi rodjendan sa predznakom 3. Sve su mi se price ispricale. A i zavisi kako kome zivot ide, kako ce se shvatiti godine. I da, svidja mi se post.Pusa!
    Goste, totalno si u pravu, Znaci, kiks.

Komentariši